Friday, August 3, 2012

Vacation Shopping!

Just got back from my annual US trip. Here are some goodies I brought back. I will be busy this winter!

I am planning to make the Oh My Stars! quilt and found a fat quarter bundle in Bali Handprints Bubble Gum (404) by Hoffman Fabrics, and some light grey background fabric (upper right corner). Will that be too boring you think??

I will post more pictures later from my trip, but borrowed Jacksey(one of brother-in-laws horses) a few times when in Wisconsin, and we had a nice trip along the corn fields. Good memories!

3 comments:

Grete said...

Så kjekt å få fylt opp lageret igjen! Du har litt av hvert å jobbe med der. Synes fargene ser flotte ut sammen! Likner faktisk fargene i min skyggeteknikk-veggquilt, og den er IKKE kjedelig! Den har litt svart i tillegg til rosa og grått.
Håper du får til å komme på lappelagsmøtene til høsten!

Trines hobby said...

Ser ut som du har funnet mye spennende på din ferieshopping, jeg gleder meg til å se hva du skal lage:)

knitnetty said...

Så fint bilde av deg på hesteryggen. Du er heldig som kan ri, det har jeg alltid drømt om å lære meg.